Főzés

2012.04.20. 10:49

Nagyon szeretek főzni. Ez olyan boszorkánykonyhaság :) Jó ezen kiélni a kreativitást, hogy végignézek a polcon, és akkor találom ki mi lesz a hozzávalókból. Előhívni az utazások, vendégségek idegen ízeit, válogatni a fűszerek közt, vágni pirítani, forralni, párolni... mindenez ami evvel jár. a zöldségek illata, a széteső halhús fehérsége... minden jó a főzésben. Persze csak ha nem vagyok egyedül.

A legjobb, amikor kitálalva az étel, és látni az arcokon, hogy ízlik, hogy szívesen eszik, hogy jóllaknak,hogy a barátok kérik máskor is, hogy ilyet még nem ettem, ez honnan van...

Jó beszélni is erről, nálam sokkal sokkal ügyesebb szakácsokkal, tanulni tőlük, ellesni trükköket, kérdezni, fejlődni.

A főzés feltölt. És s végén az étel is energiát ad, amit megeszünk. Így kerek egész, lelkileg, és fizikailag is:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kivulrolnezve.blog.hu/api/trackback/id/tr64462653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rogyion romanovics 2012.04.27. 12:51:46

Ettől olyan éhes lettem. :S Most jövök rá, ahogy így egyedül vagyok, hogy tudok főzni, és nem is olyan borzasztó. Csak mindig elhitették velem, hogy ez milyen bonyolult dolog. Na meg egy idő után elegem van a zacskós kajából.

göndördrót 2012.04.27. 16:55:02

@rogyion romanovics: én amikor egyedül voltam, csak magamnak sose főztem... a legdurvább az volt, amikor sárgadinnye szezonban két hétig kizárólag sárgadinnyén éltem :D mindennap elbattyogtam a legközelebbi zöldségeshez, vettem két nagyobbacskát, és azt ettem... nagyon finom volt... de nem valami egészséges életmód:) két hét után egy barát anyukája megjegyezte, hogy mit eszek, mert pocsékul nézek ki... mire én, hát dinnyét4 és mást? mást nem... odavitt a tükör elé... na akkor rájöttem, néha saját magának is kell főzzön az ember. vagy legalább fel kell deríteni egy rendes főzelékbárt a környéken.
dehát én is csak "vénségemre" vagyok már bölcs:)
süti beállítások módosítása