Strandolás itthon

2012.06.21. 13:34

A gyerekek hihetetlen élvezik. Tegnap egész nap ment a játék:) De azért volt egy vízleeresztés.. ugyanis a kisebbem kitalálta, hogy jéé, ez a medence kerek, és akkor fazék. Ő főz... Magához ragadta a fűszereim egy részét,és már inalt is vele. Mivel azt hittem játékokat visz megint hagytam. Aztán jött be a kiabálás a nagyobbtól, anya valami úszik a vízben! Én nagy rutinosan, ugyan kisfiam dobd ki! De Hát anya, ez nem olyan!

No jó, kimentem, akkor látom A lányka épp az egyik fűszerestégelyt zárja be nagy akkurátusan.Jááájj :) Kérdem tőle mit csinálsz? Mire jött a válasz: Főzök!! Nézek nagy szemekkel, mire ő: Anya levest főzök, jó? Finom lesz! És evvel a lendülettel locsolt némi borsot is a medencébe :O :D No gyorsan elkapkodtam a fűszereket, Miközben magyaráztam, hogy de evvel nem lehet főzőset játszani, csak a kis játékedényekkel:) a vizet kiöntöttök, és hordtam bele újat... Megvolt a sport, vízhordás:D Kétszer is így.  a futást ki is hagytam este.

A bejegyzés trackback címe:

https://kivulrolnezve.blog.hu/api/trackback/id/tr34602623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L'/Atalante (törölt) · http://egyemberelete.blog.hu 2012.06.21. 15:21:40

micsoda anyuka sztori ez: nem figyeltél és viccet csináltál belöle :)))
süti beállítások módosítása