6.5

2012.07.03. 22:21

Hat és fél km ennyi fért bele ma:) Köszönet a barátoknak, hogy itt voltak a gyerekkel. Annyira várták őket, hogy megkérdezték, de biztos megyek futni? És jönnek :D:D Haha, mert persze mehet a gézengúzkodás, ha anya nincs itthon :)

Futni azért meleg van, olyan hőséggel teli nyári éjszaka. Mindenhol macskák vadásznak, szerelmesek andalognak, no meg egy csomó futó  köröz az utakon. Egyik körben még egy kutya is megíjesztett. Akkorát ugrottam mikor kiugrott a hátam mögül, remélem senki se ébredt az én sikolyomra. Két pasi is ott futott, kiabáltak, ne féljek nem bánt, bár még megállni is lefelejtettem hirtelen, csak futottam tovább a tempóban. Kérdeztem, övék a kutya? mert velük futott. De nem az övék volt, csak valahonnan kiszökött és velük rótta a köröket. Egy mopsz:) Hát vicces volt.És tényleg nem bántott, csiga volt az én tempóm így futott tovább a pasikkal:)

A tempónövelés tervet pedig tartom, ha kimegyek a futás-kocogás váltás megy. Ha sikerül három hétig heti párszor futni, akkor utána megpróbálom a két kört teljes futásban. Ez az első cél.

A bejegyzés trackback címe:

https://kivulrolnezve.blog.hu/api/trackback/id/tr324626823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása